فراخوان عمومی دفاتر پیشخوان خدمات دولت بخش عمومی غیر دولتی متقاضی ارائه خدمات ثبت احوال

با عنایت به پیگیری های انجمن صنفی استان در خصوص فراخوان از طریق اداره کل ثبت احوال گلستان و در راستای اجرای سیاست های سازمانی و استمرار  واگذاری بخشی از خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان مجاز خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی در سال 1396،تعداد 5 دفتر دیگر در شهر های ،گنبد کاووس(دو دفتر)،گرگان،کلاله،آق قلا(هر کدام یک دفتر)را با داشتن شرایط ذیل پس از بررسی صلاحیت های فردی ،ارزیابی مکانی و امکانات دفتر با رعایت سایر مقررات واگذار نماید.

Image result for ‫ثبت احوال‬‎

 

جهت مشاهده شرایط و مدارک لازم ادامه مطلب را کلیک کنید.

 

 

 

صاحبان دفاتر پیشخوان خدمات دولت دارنده شرایط ذیل در شهرستان های مذکور می توانند مدارک مورد نیاز را حد اکثر تا تاریخ 15/03/1396 جهت بررسی،شخصاً به دبیرخانه هیات فنی ثبت احوال به آدرس ذیل تحویل نمایند.

آدرس:گرگان،میدان بسیج،سایت اداره،اداره کل ثبت احوال استان حوزه اسناد هویتی اداره کل،اقای هزار جریبی .

شایان ذکر است  اعلام آمادگی و ارائه مدرک هیچگونه حقی را برای دفاتر ایجاد نخواهد نمود و واگذاری خدمات صرفاً پس از ارزیابی و سیر جریان کارشناسی،امتیاز بندی و تائید هیات فنی تشخیص صلاحیت ثبت احوال استان انکان پذیر خواهد بود.

شرایط لازم:

1-دارا بودن پروانه معتبر دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی وفق مقررات مصرح در آئین نامه ایجاد و بهره برداری از دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی .

تبصره1:کد پستی مندرج در پروانه دفاتر باید با مکان دفتر منطبق باشد.

تبصره2-درخواست ارائه خدمات هویتی از شخص دارنده پروانه قابل پذیرش می باشد.

2-داشتن مدرک تحصیلی  لیسانس . بالاتر صاحب پروانه ترجیحاً در یکی از رشته های :حقوق،مدیریت،کامپیوتر،علوم سیاسی،علوم اجتماعی،ادبیات،مهندسی صنایع،آمار و ریاضی.

تبصره:صاحبان دفاتری که فاقد مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر باشند:در صورتی درخواست آنها مورد بررسی قرار خواهند گرفت که امتیاز مکتسبه کمتر از 80نباشد در غیر اینصورت به درخواست ارائه شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

3-چنانچه دفتر پیشخوان به صورت شرکت باشد(اشخاص حقوقی)تصویر آگهی تائید شرکت و آخرین تغییرات هیات ارائه گردد.

4-حد اقل مساحت براختصاص یافته به خدمات ثبت احوال نمی تواند کمتر از 50 متر مربع باشد.

شایان ذکر است برای مساحت 50 متر یک امتیاز در نظر گرفته خواهد شد و مساحت بالاتر از 50 متر مربع به ازاءهر متر مربع 125/0 امتیاز منظور میگردد با این وصف دفاتری که مساحت مختص به ثبت احوال 125 متر به بالا باشد حد اکثر امتیاز یعنی 10 را دریافت خواهند نمود.

5-سایر مواردی که در ارزیابی و امتیاز بندی دفاتر حائز اهمیت است عبارتند از :مدرک تحصیلی صاحب دفتر و کارکنان دفتر تعداد نیروی انسانی شاغل در دفتر،محل استقرار (خیابان اصلی )نوع مالکیت(ملکی-استیجاری)آراستگی(نمای بیرونی و نمای داخلی )سایر امکانات و تجهیزات دفتر از قبیل (صندلی مراجعین،صندوق انتقادات و پیشنهادات،تاسیسات بهداشتی و و سایل گرمایشی  و سرمایشی متناسب با فضای دفتر)و...

لازم به توضیح است پس از دریافت درخواست ها و ارزیابس های مختلف دفاتر پیشخوان برابر مقررات ابلاغی امتیاز بندی و انتخاب خواهند شد.

مدارک مورد نیاز :

-تکمیل فرم تقاضا(فرم شماره یک پیوست)

-مدارک شناسائی (اصل و تصویر شناسنامه و کارت شناسایی ملی)صاحب دفتر پیشخوان یا مدیر عامل (مربوطه به اشخاص حقوقی)

-اصل و تصویر مدرک تحصیلی صاحب دفتر پیشخوان یا مدیرعامل(مربوط به اشخاص حقوقی)

-اصل و تصویر پروانه معتبر دفتر پیشخوان دولت

-6قطعه عکس4*3 جدید زمینه روشن

-عکس نمای داخلی و بیرونی دفتر

((مهلت تعیین شده جهت ارائه مدارک،به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد شد))

انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان گلستان

تماس با ما

آدرس:استان گلستان - شهرستان گرگان - خیابان شهدا - بین لاله سوم و پنجم -مجتمع آپادانا - طبقه دوم| کدپستی:45737-49136 | تلفکس : 32252541-017