افزایش نرخ خدمات شبکه دفاتر پیشخوان دولت در انتظار تأیید سازمان حمایت در هاله ای از ابهام

 

شبکه دفاتر پیشخوان دولت از سال 1395 چشم‌انتظار اجرائی شدن نرخ‌های خدمات واگذار شده به دفاتر است. خدماتی که تأثیر بسزایی در تسهیل فرآیند اداری ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی دارد. مدت زمان 3 ساله برای تأیید چنین موضوعی که تأثیر بسیار بالائی دارد و نزدیک به 16000 هزار دفتر و 35000 هزار شغل را به صورت مستقیم تحت الشعاع قرار می‌دهد، زمان زیادی است.

 

بی‌شک عدم توجه به موضوع معیشتی دفاتر و کارکنان آن و تورم بالای موجود در جامعه در این چندساله و علی‌الخصوص سال 97، و پس از آن می‌تواند موجی از نارضایتی و ناامیدی در این قشر فعال به همراه داشته باشد.

زمانبر شدن ابلاغ نرخ‌های پیشنهادی سازمان تنظیم مقررات و ارسال آن به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، رؤسای انجمن‌های استانی دفاتر پیشخوان دولت را برآن داشت تا در جلسه‌ی مورخ 98/01/20 که در سالن کنفرانس کانون کشوری پیشخوان دولت با حضور مدیرکل و معاون دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، اعضای هیأت مدیره کانون کشوری و مدیران و کارشناسان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ،تبعات، اثرات و معایب عدم افزایش نرخ‌ها و مشکلات قبلی و بعدی این موضوع در 3 ساله‌ی اخیر بپردازند.

اصلاح نرخ خدمات متناسب با نرخ تورم، درخواست بحق تمامی دفاتری است که در سراسر کشور بدون کمترین هزینه وارده به دولت و تشکل‌های دولتی محکم و استوار به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

در همین خصوص فلاح دبیر و سخنگوی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت گفت با توجه به وضعیت معیشتی دفاتر و نقطه‌نظرات مبادله شده مقرر گردید که طی یک هفته آینده با کمک کانون کشوری و پیگیری‌های دو اداره کل مسئول و مرتبط با موضوع، نسبت به تعیین نرخ خدمات اقدام نمایند که نتیجه آن به زودی اعلام خواهد شد.

...

 

...

 

...

...

...

...

 

...

...

 

...

 

...

...

 

...

 

...

روابط عمومی انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی استان گلستان

 

تماس با ما

آدرس:استان گلستان - شهرستان گرگان - خیابان شهدا - بین لاله سوم و پنجم -مجتمع آپادانا - طبقه دوم| کدپستی:45737-49136 | تلفکس : 32252541-017